Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Azerbaidžano Respublikoje ir Turkmėnistanui skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę.

Sukurta 2020.08.19 / Atnaujinta 2020.08.19 10:32

Lietuvos Respublikos ambasada Azerbaidžano Respublikoje ir Turkmėnistanui skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę.

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti  lietuvių kalbą ir rusų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, anglų – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

  1. padeda ambasados vadovui  ar priskirtam darbuotojui;
  2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  4. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  6. pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  7. formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  10. atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  11. atlieka vertimus raštu;
  12. sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  15. vykdo kitus atstovybės vadovo  nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2020 m. rugsėjo 18 d. 18.00 val. (Azerbaidžano laiku) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2020 m. rugsėjo 22 d . Lietuvos Respublikos ambasados Azerbaidžane patalpose arba telefonu/whatsapp.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected].

Naujienlaiškio prenumerata